2 Hår tips!

Har två tips på produkter jag använder till mitt hår just nu...

1. Batiste

Detta är det bästa torrschampo jag har provat. Du behöver inte använda mkt,
håret ser nytvättat ut och det luktar jätte gott.
Det finns i olika dofter och för olika färger. Jag köpte mitt på kicks för 69:-



2. Gliss oil elixir

Detta är som maroccan oil fast billigare.
Den är till för att ge håret mer glans utan att tynga ner håret.
Nu när det är så kallt och grått ute så blir (iaf mitt) håret så himla torrt och då är denna oljan perfekt!
Jag köpte min på IC


Gliss Oil kan användas på tre olika sätt:
  • Före tvätt för intensivvård – Använd rikligt med hårolja i hela håret
  • Efter tvätt som näringsrik behandling – Använd en mindre mängd som du fördelar i hårets längder och toppar
  • Efter styling för strålande glans – Applicera oljan på dina handflator och massera lätt in i hårets yttre delar samt topparna, lämna hårets rötter obehandlade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0