gamla bilder..

Som ni kanske märker så består min blogg mest av bilder, och så kommer det forsätta..
jag har svårt att formulera mig och det är mkt roligare med bilder tycker jag :)

Hellre en blogg med bara bilder än en blogg helt utan!!



Här lite bilder från förr.






 Väldigt gammal blid skulle gissa på att jag var 18-19 år




jag och min älskade vän, dannie.(saknar dig!)







förr förra sommaren, blev dumpad efter (3 års förhållande) och rasade väldigt mkt i vikt väldigt snabbt.



kort hår :)





detta är taget för typ 4 år sen.







Blond :)





får sätta stop där och fortsätta en annan gång för jag hade fler bilder än vad jag trodde :/
nästa gång blir det på andra personer oxå.


Kommentarer
Postat av: Dannie

Saknar dig med

2012-02-22 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0