Skor!

Tänkte att jag skulle lägga up lite bilder på mina skor ( jag har ju en del! ) '
jag ska försöka lägga upp på alla jag har i lägenheten iaf :)


Börjar med (det tåkigaste) platta skor...  




svarta converse, Fått av min lilla lillasyster.



vita converse, köpta på nelly.



vita converse, köpta på nelly.



svarta gladiator sandaler, köpta på din sko



Bruna gladiator sandaler, köpta på HM.



reebok lifewalk DMX, köpta på stadium.



Enkla svarta ballerina, köpta på nelly.



vita sneakers, Cubus.



svarta kängor, Din Sko.



oxå svarta Uggs från rusta.
och jag veet väldigt fula men vääldigt sköna och lätta skor.


skorna med klack lägger jag upp senare :)

:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0